Zakupy przez internet mogą oznaczać długie czekanie
Czytaj także

Klient, który kupi towar przez internet może czekać na realizację zlecenia nawet kilka tygodni.

Sklepy nie mają nawet obowiązku informowania internautów, że zamówiony produkt jest nieosiągalny, brakuje go w magazynach, został wykupiony, lub są opóźnienia w produkcji.

Powinny to jednak zrobić w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.

Jeżeli klient zrezygnuje z transakcji, w ciągu kolejnego miesiąca powinien otrzymać z powrotem uiszczoną opłatę.

W przypadku braku rezygnacji internauta na dostarczenie wymarzonego produktu czekać może w nieskończoność.

Wraz z zainteresowaniem e- handlem i wzrostem ilości dokonywanych transakcji problemy tego typu nie będą pojedynczymi przypadkami. Wskazane byłoby więc odpowiednie uregulowanie prawa, które zaoszczędziłoby czasu i niepotrzebnych wydatków.

PrzejdzNaSwoje.pl

Chcesz wiedzieć więcej?
Kliknij tu i skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci uruchomić Twoją firmę.
Nie zwlekaj. To łatwe.

ezakupy.jpeg