PrzejdźNaSwoje
>
promocja
Tag: promocja
Dodano 06 marca 2013 | Dodał: Robert
1 komentarz
W Europie, szczególnie na południu a także w USA dużą popularnością cieszą się dystrybutory na wino. Mimo, że pomysł nie jest nowy wciąż budzi kontrowersje wśród prawdziwych koneserów. Bo czy wino lane prosto z , do własnego baniaka to nie czyste świętokradztwo?
Dodano 14 września 2012 | Dodał: Robert
Będąc niedawno na wyciecze w czeskiej Pradze odwiedziliśmy tutejsze zoo. Niby nic nadzwyczajnego, zwierzaki, dużo ludzi. Jednakże zatrzymując się przy stoisku z pamiątkami lekko się zdziwiliśmy. Takiej pamiątki z wizyty w zoo, jaką można tu nabyć, do tej pory nie widzieliśmy.
Dodano 11 marca 2010 | Dodał: Robert
Uliczne automaty do sprzedaży nie muszą kojarzyć się z niską jakością produktów, awaryjnością ani z nudą. Wprost przeciwnie mogą uatrakcyjnić wygląd okolicy i stać się eleganckim nośnikiem reklamy oraz promocji.
Dodano 19 czerwca 2009 | Dodał: Robert
Obecnie przedsiębiorcy na całym świecie zastanawiają się nad jednym: jak ciąć koszty i nie tracić klientów.
Zespół przejdznaswoje.pl wybrał najciekawsze i skuteczne pomysły na promocję za grosze.
Dodano 19 czerwca 2009 | Dodał: Robert
Akcja promocyjna dla młodych przedsiębiorców rusza latem w Londynie. Projekt KiosKiosk użyczy dziesiątek nowoczesnych pomieszczeń handlowych, wyglądem przypominających Polskie kioski, producentom ceramiki, artystom, kreatorom mody i innym innowacyjnym przedsiębiorcom sławiącym na rynku pierwsze kroki.
Dodano 12 czerwca 2009 | Dodał: admin
Właściciele przedsiębiorstw bezustannie zadają sobie pytanie czego pragną i potrzebują konsumenci. Najczęściej zamawianie towaru odbywa się na zasadzie prób i błędów i obserwowania co spodoba się ludziom. Są jednak uniwersalne zasady, którym nawet najbardziej wybredny klient się nie oprze.
Dodano 19 maja 2008 | Dodał: Robert
W Belgii sklepy IKEA wprowadziły nową usługę. Teraz każdy kupujący może wynająć specjalnie zaprojektowaną przyczepkę rowerową by przetransportować swoje nowe meble. Cała przyjemność może nic nie kosztować.